Strona główna > Programy > AutoMapa > [Informacja prasowa] Superbrands i Superbrands Created in Poland 2016 dla AutoMapy!
Kategorie
AutoMapa

[Informacja prasowa] Superbrands i Superbrands Created in Poland 2016 dla AutoMapy!

Po raz czwarty AutoMapa została uznana przez organizację Superbrands za jedną z najsilniejszych marek działających w Polsce, oraz jedną z najsilniejszych polskich marek!

Certyfikat - Superbrands 2016
Certyfikat – Superbrands 2016

Najlepsze marki to te, które nie tylko trwale weszły do świadomości użytkowników odpowiadając na ich potrzeby, ale jednocześnie wyzwoliły chęć utożsamiania się z wartościami, które promują. To marki zmieniające Klientów w swoich najlepszych ambasadorów. Organizacja Superbrands od 20 lat na całym świecie, a od 10 w Polsce wyłania ścisłą elitę wśród marek funkcjonujących na rynku.

Już po raz czwarty, AutoMapa została uznana za jedną z najsilniejszych polskich marek zdobywając wyróżnienie Superbrands 2015/16 – dla najsilniejszych marek w Polsce (według rekomendacji konsumentów oraz oceny wizerunku marki przez ekspertów) oraz tytuł Created in Poland Superbrands 2015/16 – dla najsilniejszych marek stworzonych w Polsce.

AutoMapa zawsze przykładała szczególną wagę do wizerunku i siły swojej marki. W dobie silnej konkurencji i globalizacji na rynku nawigacji takie wyróżnienia potwierdzają siłę i pozycję AutoMapy zarówno wśród klientów jak i specjalistów. Zwłaszcza, że marka AutoMapa została w ten sposób doceniona kolejny rok z rzędu. To duży sukces i jeszcze większe wyzwanie na kolejne lata.

– powiedział Janusz M. Kamiński, szef PR i marketingu AutoMapy.

Metodologia badania:

Punktem wyjścia jest lista marek tworzona w oparciu o wyniki niezależnych badań rynku przeprowadzanych przez Superbrands we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia. Badanie zostało przeprowadzone we wrześniu b.r. na próbie przekraczającej N=15055 i uwzględniało ponad 2300 marek konsumenckich w 110 kategoriach produktów i usług. W badaniu mierzono wspomaganą znajomość marki, skłonność do polecenia marki oraz (po raz pierwszy) kapitał marki, wyniki były ważone do struktury populacji ze względu na płeć oraz przedział wiekowy.

(Źródło: www.AutoMapa.pl)

Oceń wpis
[Maks.: 0 Średnia: 0]

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.