3000 przebadanych marek, badanie na próbie 15 tysięcy osób, ocena 60 niezależnych ekspertów i jeden wynik: AutoMapa to jedna z najsilniejszych polskich marek!
Najlepsze marki to te, które nie tylko trwale weszły do świadomości użytkowników odpowiadającna ich potrzeby, ale wyzwoliły jednocześnie chęć utożsamiania się z wartościami, które promują. To marki zmieniające Klientów w swoich najlepszych ambasadorów.
Po raz trzeci marką taką została wybrana AutoMapa zdobywając podwójne wyróżnienie: Superbrands Created in Poland – dla jednej z najsilniejszych marek mających polski rodowód oraz tytuł Superbrands – przyznawany najsilniejszym markom na polskim rynku.
AutoMapa jako jedyna marka związana z nawigacją GPS, otrzymała podczas gali Statuetkę Superbrands, traktowaną powszechnie jako dowód silnej pozycji i rozpoznawalności wyróżnionej marki. Odbierając nagrodę, Krzysztof Hołowczyc, ambasador AutoMapy podkreślił swój emocjonalny stosunek do najlepszej polskiej nawigacji.
AutoMapa jest mi szczególnie bliska, bo widzę w niej cechy, z którymi się utożsamiam. Ciągły rozwój, niezależność, pasję oraz dążenie do doskonałości i zwycięstwa.
– powiedział popularny Hołek.
Superbrands to organizacja działająca od ponad 20 lat w 80 krajach na świecie. To najpoważniejsze i najszersze badanie stanowiące przegląd calego rynku marek w poszczególnych krajach świata. Co roku w Polsce badanych jest ponad 3 000 marek konsumenckich i biznesowych. Instytut badawczy ARC Rynek i Opinia przeprowadza niezależne badanie rynku metodą CAWI na próbie przewyższającej 15 000 respondentów. Wyniki badania ważone są do struktury populacji ze względu na płeć i przedział wiekowy. Obok konsumentów w proces oceny zaangażowanych jest również ponad 60 ekspertów branżowych. Połączenie wyników tych dwóch grup daje pełną ocenę siły marki na polskim rynku.
(Źródło: www.AutoMapa.pl)