Strona główna > Z dala od klawiatury > Księga skarg i zażaleń > Kolejne przygody z bankiem Pekao SA
Kategorie
Księga skarg i zażaleń

Kolejne przygody z bankiem Pekao SA

Minęło półtora roku od ostatnich problemów z bankiem Pekao SA, które szczegółowo opisałem we wpisie Przygody z bankiem Pekao, teraz spotkały mnie kolejne nieprzyjemności. Problem z zablokowaniem dostępu do konta internetowego niestety się powtórzył i trochę czasu musiałem poświęcić na jego odblokowanie. Niestety nie udało mi się odblokować konta telefonicznie, ale o tym za chwilę.

W sobotę wieczorem przy pomocy serwisu internetowego banku Pekao SA chciałem sprawdzić dostępne środki na koncie, ale niestety wpisałem błędnie hasło. Po wpisaniu poprawnego hasła miałem informacje o zablokowanym koncie i kontakcie telefonicznym z Biurem Obsługi Kliena pod numerem 801365365. Poczekałem kilka minut, myśląc, że serwis zaraz się odblokuje, ale było to samo. Był wieczór, więc postanowiłem zadzwonić dopiero następnego dnia.

W niedzielę zadzwoniłem pod wskazany numer telefonu i bardzo szybko połączyłem się z konsultantem, co mnie ucieszyło. Pierwsza próba odblokowania polegała na tym, że musiałem automatowi wpisać swój identyfikator i tu był problem, ponieważ nie zostałem poinformowany o tym, że najpierw muszę skasować cyfry, które wpisywałem w celu połączenia się z konsultantem i automat to uznawał, jako mój identyfikator. W końcu się udało. Następny krokiem było podanie wybranych znaków z hasła, co zrobiłem. Niestety źle usłyszałem ostatni numer i podałem inny znak z hasła. Eh…

Nastąpił kolejny etap odblokowania, gdzie musiałem zweryfikować swoje dane i odpowiedzieć na trzy pytania, na które odpowiedziałem poprawnie. Niestety nie były to poprawne odpowiedzi według systemu banku Pekao SA, o czym dowiedziałem się następnego dnia.
Tak więc, w niedzielę nie udało mi się odblokować telefonicznie dostępu do konta internetowego, w związku z tym postanowiłem wybrać się w poniedziałek po pracy do oddziału banku, co też uczyniłem. Po przyjściu do oddziału poprosiłem o odblokowanie konta, co zostało od razu zrobione po weryfikacji moich danych z dowodu osobistego. Przy okazji zapytałem się, co się nie zgadzało podczas telefonicznej próby odblokowania. Okazało się, że w systemie banku brakowało nazwiska rodowego mojej mamy, o co pytała konsultantka. Eh… Taki żarcik ze strony banku. Na szczęście dane zostały uzupełnione.

Po wyjściu z banku uruchomiłem przeglądarkę internetową w telefonie i sprawdziłem, czy mogę się zalogować. Okazało się, że nie, ale pomyślałem, że może jeszcze odblokowanie nie zostało zatwierdzone, ponieważ tego dnia w banku mieli jakieś zmiany w systemie, które powodowały, że wolno trwała jego obsługa. Postanowiłem wrócić do domu i sprawdzić później. Niestety po kilku godzinach nadal nie mogłem zalogować się do swojego konta internetowego.

Następnego dnia ponownie po pracy poszedłem do tego samego oddziału banku. Tym razem od razu po odblokowaniu sprawdziłem, czy mogę się zalogować i na szczęście mogłem. Przy okazji dowiedziałem się, że przez zmiany w systemie niektórym klientom po wpisaniu jeden raz błędnego hasła było blokowane konto, ponieważ system uznawał, że hasło zostało 4 razy błędnie wpisane. Tak musiało być i u mnie. Niestety.

Ja to się mam z bankiem Pekao SA. Ciekawe, kiedy znowu przytrafią mi się jakieś przygody i czy w ogóle, ponieważ zamierzam przenieść się do innego banku. Będąc w ING, nie miałem takich problemów, a jak zamykałem u nich konto, to nawet nie wypytywali się, dlaczego to robię i nie nakłaniali do zostania. Po prostu w 5 minut zamknęli konto.

Oceń wpis
[Maks.: 0 Średnia: 0]

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.