Strona główna > Z dala od klawiatury > Podróże > Wakacje 2021 – Przyjazd do Zakopanego

Wakacje 2021 – Przyjazd do Zakopanego

Moje dłuższe wyjazdy z żoną, w szczególności w dalsze rejony, zaczynają się dzień wcześniej od spakowania tego, co nam będzie potrzebne podczas urlopu. Dzięki temu następnego dnia wystarczy wrzucić bagaż do samochodu i ruszyć w podróż. Tak samo zrobiliśmy również podczas urlopu w 2021 roku. Po wczesnym śniadaniu włożyliśmy torby do samochodu i ruszyliśmy w długą podróż do Zakopanego.

Większość trasy do Zakopanego przebiegła bez problemu. W połowie drogi zrobiliśmy krótką przerwę na kawę i drugie śniadanie. Utrudnienia zaczęły się dopiero w Krakowie. Tutaj dosyć duży ruch, więc wolniej się jechało. Zakopianką również jechaliśmy w tłoku. Lepiej zrobiło się, gdy zjechaliśmy na drogę, prowadzącą przez Czarny Dunajec, ale przed Zakopanem znowu był większy ruch.

Po dojechaniu do państwa Biegańskich w zakopiańskiej Mraźnicy, odebraliśmy klucze do pokoju i się rozgościliśmy. Zjedliśmy obiad, wypiliśmy kawę i po dłuższym odpoczynku ruszyliśmy na pierwszy spacer.

Nasz spacer rozpoczęliśmy od dojścia do Drogi pod Reglami, co praktycznie robimy zawsze. Czarnym szlakiem poszliśmy pod skocznie, a następnie idąc wzdłuż ulicy marsz. Józefa Piłsudskiego doszliśmy do centrum Zakopanego. Szybko minęliśmy zatłoczone Krupówki. Nie chciało się nam spędzać czasu w tłumie. Doszliśmy do Równi Krupowej, gdzie znaleźliśmy fajne miejsce na spędzenie czasu, skąd mieliśmy niezły widok na Giewont.

Ze względu na to, że trochę czasu spędziliśmy w parku, a robiło się ciemno i chłodno, postanowiliśmy wrócić do pokoju i przygotować się na następny dzień. Na kolejny dzień w planie mieliśmy wędrówkę po Tatrach Zachodnich, a dokładnie wejście na najwyższy szczyt w tej części Tatr.