Strona główna > Z dala od klawiatury > Podróże > Powrót do domu z urlopu w 2022 roku

Powrót do domu z urlopu w 2022 roku

Przyszedł dzień naszego wyjazdu z Kamiennej Góry podczas letniego urlopu w 2022 roku. Przed nami było kilka godzin jazdy samochodem, a ta była trochę męcząca podczas tego upalnego dnia.

Zanim jednak ruszyliśmy, zeszliśmy do restauracji na ostatnie śniadanie. Tego dnia nie śpieszyliśmy się jakoś bardzo z jedzeniem. Mieliśmy trochę czasu na wymeldowanie się, a do tego byliśmy już w dużej części spakowani, co mogło wydłużyć nasze śniadanie.

Podczas urlopu w 2022 roku zobaczyliśmy kilka ciekawych miejscowości, choć nie wszystkie dobrze zwiedziliśmy. Wybraliśmy się na kilka spacerów po Dusznikach-Zdroju i Kamiennej Górze. Byliśmy w Kłodzku, Wałbrzychu i na chwilę w Walimiu. Zdobiliśmy dwanaście szczytów zaliczanych do Korony Gór Polski (Korona Gór Polski) i wiele innych. Odwiedziliśmy Muzeum Tkactwa Dolnośląskiego, które okazało się świetnym miejscem na spędzenie czasu i dowiedzenie się czegoś więcej o Kamiennej Górze i okolicach. Wyjazd zakończyliśmy zachodem słońca z widokiem na Kamienną Górę i Karkonosze.

Miło spędziliśmy czas w pokoju Lidia w Dusznikach-Zdroju, choć w niektóre noce budziły nas krzyki. Dobrze również wspominam pobyt w hotelu Karkonosze w Kamiennej Górze, a w szczególności świetne śniadania i miłą obsługę. Mogliby tam jedynie lepiej dbać o czystość.

Podczas tego urlopu nie zaliczyliśmy tylko jednego szczytu z listy KGP, który planowaliśmy. Mam na myśli Ślężę. Mieliśmy na nią wejść, wracając do domu, ale stwierdziliśmy, że po wejściu w ten upalny dzień możemy mieć problem z powrotem. Nie dość, że wracalibyśmy przepoceni, to jeszcze zmęczeni upałem. Sam powrót w ten dzień był męczący przez ten upał.

Kolejne wakacje są już za nami. Myślę, że świetnie spędziliśmy tam czas i kiedyś tam wrócimy, zobaczyć to, co ominęliśmy. Tymczasem pozostało nam oczekiwać na kolejny wyjazd. Nie ważne czy krótki, czy długi, ale warto gdzieś się wybierać, aby doznać czegoś nowego. To jest lepsze doświadczanie życia niż siedzenie przed ekranem, choć czasem wiąże się to ze sporym wkładem finansowym.