Strona główna > Z dala od klawiatury > Podróże > Wakacje w Zakopanem w 2023 roku

Wakacje w Zakopanem w 2023 roku

W 2023 roku WHO ogłosiło koniec pandemii COVID-19, więc zapowiadały się normalne wakacje. Jednak z wielu względów nie mieliśmy za bardzo czasu i głowy do wymyślania wakacyjnych kierunków podróży. Stęskniliśmy się za Tatrami i wiedzieliśmy, że chcemy ten czas w Zakopanem. Nic więcej nas nie interesowało.

Nocleg w Zakopanem zarezerwowaliśmy dosyć późno, ale zrobiliśmy to w miejscu, do którego jeździmy, kiedy możemy, już od 2010 roku. Są to pokoje gościnne u państwa Biegańskich w zakopiańskiej Mraźnicy. Zastanawialiśmy się, czy jeszcze gdzieś nie podjechać, ale jakoś nie mieliśmy na to ochoty. Po powrocie do domu dalszą część urlopu wykorzystaliśmy na prace domowe.

Spędziliśmy tydzień w Zakopanem, skąd może nie wybraliśmy się do wszystkich miejsc, które mieliśmy w planie, ale i tak świetnie minął nam czas. Przede wszystkim odpoczęliśmy po dosyć intensywnym roku. W drodze powrotnej zajechaliśmy tylko do Krakowa, gdzie spotkaliśmy się z koleżanką mojej żony.

To, co się działo podczas tego wyjazdu, opisane jest w poniższych artykułach.

Spis treści:

Nasze podróże

Zachęcam do przeczytania moich wpisów, które dotyczą podróży z moją żoną, w tym wędrówek po szczytach, wchodzących w skład Korony Gór Polski. Opisy naszych podróży dostępne są pod adresem www.likoton.pl/category/podroze.